THERE IS NO SUCH THING AS TOO MUCH COSMETICS

4.11.2011

Bilemeikki kätköistä

Tämä oli mulla mun 18v synttäreinä baarissa ;-) Vaikka meikki läheltä näytti todella vahvalta, niin kauempaa katsottuna se ei ollut kuitenkaan hirveästi sitä ollut. Tykkään, ja tykkäsin. ;D



Sisänurkassa & kulmaluulla vaaleaa, liikkuvan luomen etuosassa vaaleaa sinistä ja tummempaa sinistä. Kuulostaa hyviltä nämä mun selitykset, eikö? Ulkonurkkaa koristamassa tumman farkunsininen ja musta. Eyeliner, sisäkajal, ripsiväri ja hieman irtoripsiäkin.. ;-) Poskilla pikkasen punaa. Huulikiiltoakin oli, mutta kuvissa ei sitä vielä ole, kun oon kesken meikkauksen näköjään ottanut kuvia. :D Eikä näköjään hiuksiakaan oltu laitettu. Antakaa anteeksi kulmassa oleva teini"vako"! Mulle tulee sellaisia kohtauksia välillä että nyt haluan olla kovis ja tehdä siihen noin.. Pitäisiköhän mennä hoitoon...? :(

Jotenkin musta tuntuu että blogger raiskaa mun kuvat?! Mutta anyways, kuten sanoin, tykkäsin tästä hirveesti. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anu kiittää ja kumartaa. ♥