THERE IS NO SUCH THING AS TOO MUCH COSMETICS

30.11.2011

Rakas joulupukki. Minä toivoisin..


Kameran. Tietysti järkkärikamera olis aivan ihana, mutta tosi kallis. Normi digikamerakin käy. Kiitos. ♥

Ripsivärejä/värin. Olen juuri ostanut uuden mutta tällä tahdilla se kyllä kuluu tarpeeksi vuoden loppuun mennessä. ;-) Mm. Diorin Diorshow Black Out:ia haluaisin kokeilla, ja MaxFactoryn False Lash Effect Fusionin. Kehuttavan oon kuullut :-) Myös Maybellinen Flared Mascaran tahtoisin saada ripsilleni..


What can I say? Jokaisen (joka tätä ei omista) meikkaajan pakko-ostos? ♥ Uuh..


Diorin Electric Lights. Mmmm....

Meikkejä, meikkejä, meikkejä. Manly 120 olisi jo melkein pakkohankinta, vaikka mulla onkin noita luomivärejä. Mutta kun.. Ja Diorilta voisin haluta kaikki viisikot, mutta koska olen köyhä opiskelija niin se ei ole mahdollista. Mutta saahan sitä unelmoida..♥ Sekä Urban Decayn Naked olisi niiiiin kiva!


Hiustenpidennykset olisivat aika kova juttu. Tympii, kun en saa omaa tukkaa kasvamaan. Mustana, kiitos. ♥


Ripsipidennyksetkin, kiitos. Ei mun ripsissä mitään suurta vikaa oo, aika vaaleat ja keskipitkät. Mutta kun pisin aika mulla menee meikatessa (yleensä, jos vedän perusmeikin) menee ripsivärin laittoon ja kun oon aina myöhässä niin jospa tässä olisi apu...?

Ja voi voi. Kaikkea muutakin kivaa. Vaate/kenkä!!lahjakortteja, uusi kannettava (entinen sökönä, mutta minkäs teet kun on sopimus vielä toisenkin vuoden..), suklaata/karkkia, rahaa, meikkejä, lumisen joulun ja maailmalle rauhaa. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anu kiittää ja kumartaa. ♥