THERE IS NO SUCH THING AS TOO MUCH COSMETICS

8.4.2011

Kuumehourailuja

Jepa, kuumeessa mennään. Tiistaina rupes olemaan vähän "outo" olo, keskiviikkona illalla ihan ykskaks pamahti kauhee huippaus ja niin edelleen. Eikä torstai auttanu asiaa - piti lähteä ajotunnille ja teatteriharkkoihin illalla. Nyt sitten on kahta kauheampi olo, enkä siis pääse huomiseen tyttöjen iltaan. (Tähän tulee pitkä litania kirosanoja..)
Ärsyttää, olis ollu sauna ja palju ja hyvät juomat ja kaikkea.
Ja olin vissiin kuumehouraillut jotain viimeyönä, mies selitti tänään aamulla että olin keskellä yötä heränny ja ruvennut huutamaan äitiä. Sitten olin katsonu häntä pitkään ja mutissut jotain olematonta ^-^ 


C-vitamiinia, kuumaa mustaherukka(& appelsiini)mehua, buranaa ja mynthoneja on mennyt huikeita määriä kolmen päivän sisään, mutta ei auta niin ei auta. Ärsyttävää, huoh!!
Onpas ainakin ollut aikaa nukkua pois univelkoja ja meikata ^-^

Ylempi meikki on tehty Milanin 14- Exotic Berries paletilla. Sävyt ovat kivoja, mutta aikas huonoja levittäytymään. Tai sitten olin vain laiska levittelemään ^-^ Sisänurkassa & kulmaluulla on paletin vaaleinta sävyä, ja sinne näkyy vahingossa päässeen vähän muutakin väriä. Pöh! Liikkuvalla luomella toisiksi vaaleinta, ja ulkonurkassa tumminta. Paletissa olisi vielä ollut harmaa sävy, mutta sitä en oikein osannut tunkea mihinkään. Ja do not mind about tosta silmien punoittamisesta, mä en tajua yhtään mikä sitä rupes kutittamaan. :/

Alempaa meikkiä ovat varmaan lähes jokainen kokeillut huvikseen- leopardimeikkiä. Näin minä sen tein, apunani Vera Valentin ruskea paletti ja täplät tehty ihan eyeliner + tummin ruskea mitä paletista löytyi. ^^



Tässä kuvia käyttämistäni paleteista sun muusta "roinasta" ^-^






Josko sitä taas antautuisi sängyn syleilyyn... Sounds like a plan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anu kiittää ja kumartaa. ♥