THERE IS NO SUCH THING AS TOO MUCH COSMETICS

30.7.2011

Pikakuulumiset

Kauhea kesäflunssa päällä :-( Onko muita kesälenssun saaneita?
Tällä hetkellä olen töissä (ja oikeasti - niistän pian aivotkin ulos... ) ja naamassa jonkin sortin illanistujaismeikki. Töitten jälkeen siis hieman maistelemaan. Ja joo, ei oo hyvä idea näin nuhaisena, mutta no can do kun kerran luvattiin muutama mulle ostaa! :-D

Saatte tyytyä jälleen webcam kuviin...

HYI kun mun käsi näyttää isolta! :D Ja ilme on aika jees.. Tässä kuvassa tahtoo sanoa, että huulet väritetty huultenrajauskynällä (Yves Rocher, 008 naturel) sekä huulikiiltoa (models own, "ballet pink")
Sekä silmillä Yves Rocherin vihreää jumbokynää ja mustaa luomiväriä. Jumbokynä on omaan silmään ainakin ihan sinivihreä, ja näissä webcam kuvissa aivan sininen.. hmph.


Jep, ei voi muuta sanoa kuin että aika malli mä oon. :D Hyvä poseeraamaan ja silleen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anu kiittää ja kumartaa. ♥